ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

         ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Tα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020 θα αναρτηθούν το επόμενο διάστημα από τη Διεύθυνση του σχολείου.

Σχέδια Δράσης

«Όλοι μαζί ενωμένοι»

«Ο φίλος μου ο δάσκαλός μου, πάντα δίπλα μου!»

«Ανακαλύπτοντας τον Δήμο μας»

«Γηράσκω αεί διδασκόμενος»

«Ο συμμαθητής μου είναι ο συμπαραστάτης μου»

«Όλοι μαζί ενωμένοι»

Στόχος του σχεδίου δράσης είναι να εφοδιαστούν οι εκπαιδευτικοί  με γνώσεις και δεξιότητες που θα τους δώσουν  καλύτερη επικοινωνία. Λόγοι που επιβάλλουν την υλοποίηση της δράσης: α) Από τη συστηματική διερεύνηση και την καθημερινή εμπειρία διαπιστώθηκε ότι η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών παρουσιάζουν μια «τυπικότητα» που αποκλείει  στοιχεία διαλεκτικής σχέσης. β) Θεωρείται αναγκαίος ο προσδιορισμός των αιτιών της «τυπικότητας» αυτής που μπορεί να κλιμακώνονται από τον απλό ανταγωνισμό μέχρι φαινόμενα κοινωνικού ή πολιτισμικού. γ) Θεωρείται αναγκαία η υιοθέτηση παιδαγωγικών στρατηγικών για τη διαχείριση προβλημάτων.  Αλληλεπίδραση με άλλους δείκτες: α) Επηρεάζουν την ποιότητα της σχολικής ζωής και την αποτελεσματικότητα της μάθησης. Ενδεικτική, ως παράδειγμα, μπορεί να θεωρηθεί η κλιμάκωση από τη διοργάνωση μιας σχολικής δραστηριότητας έως τη διεξαγωγή ενός μαθήματος. β) Η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών θα συμβάλλει θετικά στην προαγωγή της λειτουργίας των σχέσεων όλης της σχολικής κοινότητας, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την αποδοχή όλων.

Σχέδιο Δράσης: » Όλοι μαζί ενωμένοι»

Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Συντονιστής Δράσης: ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΔΗΜΟΥΛΑ ΕΥΑΝΘΙΑ

 

«Ο φίλος μου ο δάσκαλός μου, πάντα δίπλα μου!»

Στόχος Βελτίωσης

Αλληλεπίδραση με άλλους δείκτες: α) Επηρεάζουν την ποιότητα της σχολικής ζωής και την αποτελεσματικότητα της μαθησιακής διαδικασίας. Ενδεικτική, ως παράδειγμα, μπορεί να θεωρηθεί η κλιμάκωση από τη διοργάνωση μιας σχολικής δραστηριότητας έως τη διεξαγωγή ενός μαθήματος. β) Η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών θα συμβάλλει θετικά στην προαγωγή της λειτουργίας των σχέσεων όλης της σχολικής κοινότητας, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την αποδοχή όλων.  Αναφορές σε καλές πρακτικές και συμπληρωματικές δράσεις του σχολείου: α) Αναφορά στην υλοποίηση, παρουσίαση των περιβαλλοντικών πολιτισμικών προγραμμάτων. Η λειτουργία τους βοηθά τις μαθητικές σχέσεις, εξασφαλίζει όρους συνεργασίας και επικοινωνίας των μαθητών και των καθηγητών. β) Εκπαιδευτικές επισκέψεις καταξιώνουν όρους βιωματικής μάθησης και συλλογικού υποκειμένου δράσεις. Παράλληλα διαμορφώνουν όρους ένταξης στην «ομάδα» και διαπροσωπικές σχέσεις.

Σχέδιο Δράσης: «Ο φίλος μου ο δάσκαλός μου, πάντα δίπλα μου!»

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Συντονιστής Δράσης: ΣΟΛΟΜΩΝΙΔΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

 

 «Ανακαλύπτοντας τον Δήμο μας»

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος ως προς τον άξονά του είναι η ανάπτυξη της προσωπικότητας και της κοινωνικότητας των μαθητών μέσα από τη συμμετοχή τους σε δράσεις με διάφορους φορείς. Συγκεκριμένα ενισχύονται δράσεις εξωστρέφειας του σχολείου μέσα από την αλληλεπίδραση με την τοπική κοινωνία αλλά και την κοινωνία γενικότερα.

Οι στόχοι του συγκεκριμένου προγράμματος είναι: α) Η γνωριμία και η συνεργασία με φορείς της πόλης και της χώρας μας. β) Η ενθάρρυνση πρωτοβουλιών των μαθητών μέσα από συγκεκριμένες δράσεις που έχουν στόχο την κατανόηση της έννοιας  του να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας. γ) Η υλοποίηση κοινών δραστηριοτήτων των μαθητών με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τις έννοιες της αλληλεγγύης και της ενσυναίσθησης. Το ανοιχτό σχολείο είναι το σχολείο εκείνο που πέρα από την τυπική μάθηση και αγωγή που παρέχει στα παιδιά, ανταποκρίνεται στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, στις ανάγκες τους να τα εκπαιδεύσει στις ανθρωπιστικές αξίες, ανοιχτό στην κοινωνία .

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτοντας τον Δήμο μας»

Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Συντονιστής Δράσης: ΜΠΟΥΣΙΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

 

«Γηράσκω αεί διδασκόμενος»

Στόχος Βελτίωσης

Η επιμόρφωση αποτελεί συνεχή διαδικασία. Πρόκειται για μια διαδικασία δια βίου εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα μαθησιακών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων προσανατολισμένες στις προσωπικές τους ανάγκες και στις ανάγκες της σχολικής τους μονάδας. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις για την απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την υιοθέτηση στάσεων, την ανάπτυξη ικανότητας αναστοχασμού με σκοπό να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις προκλήσεις της κοινωνίας της γνώσης αποτελεί επίσης ένα σημαντικό κομμάτι της επαγγελματικής τους ανάπτυξης.

Ο στόχος της επιμόρφωση ως ένα οργανωμένο πλέγμα δραστηριοτήτων, εμπλέκει τους εκπαιδευτικούς σε μια διαδικασία συνεχούς επαγγελματικής εξέλιξης η οποία διαμορφώνεται με βάση τα προβλήματα, τις επιμορφωτικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ενήμεροι σχετικά με τις δεξιότητες που απαιτούνται σε μια κοινωνία βασισμένη στη γνώση αναβαθμίζοντας το ρόλο και το κύρος τους.

Σχέδιο Δράσης: «Γηράσκω αεί διδασκόμενος»

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Συντονιστής Δράσης: ΜΠΟΥΣΙΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

 

«Ο συμμαθητής μου είναι ο συμπαραστάτης μου»

Σκοπός του Σχεδίου Δράσης

Ειδικοί στόχοι του σχεδίου δράσης. Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών, η ενίσχυση της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της εμπιστοσύνης, ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.

Ειδικοί Στόχοι: α. Επιμόρφωση-ενημέρωση των εκπαιδευτικών  για την καλλιέργεια σχέσεων καλής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. β. Συνεργασία σχολείου-γονέων για θέματα συμπεριφοράς των μαθητών. γ. Συναινετική διαμόρφωση πλαισίου ενδοσχολικής συμπεριφοράς των μαθητών. δ. Συμμετοχή των μαθητών στις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες του σχολείου. ε. Καλλιέργεια δεξιοτήτων στους μαθητές για ειρηνική διευθέτηση συγκρουσιακών καταστάσεων. Μεθοδολογία υλοποίησης του σχεδίου δράσης. Καλλιέργεια δεξιοτήτων στους μαθητές για ειρηνική διευθέτηση συγκρουσιακών καταστάσεων.  Ειδική παρέμβαση, με παιχνίδια ρόλων, αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδας, στρατηγικές τροποποίησης συμπεριφοράς. Στα πλαίσια της ενισχυτικής διδασκαλίας, κατόπιν προτροπής του Σχολικού Συμβούλου, σε μαθητές που χρειάζονται βοήθεια-στήριξη στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης.

Σχέδιο Δράσης: «Ο συμμαθητής μου είναι ο συμπαραστάτης μου»

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Συντονιστής Δράσης: ΖΑΪΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Sitaria Florinas